.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كدام مربي پرسپوليس را نجات می دهد؟

پس از اينكه حبيب كاشاني قصد خروج از ورزشگاه را داشت شماري از هواداران پرسپوليس وي را دوره كردند و همچنان به گلايه هاي خود در مورد اين شكست ادامه دادند و در خصوص ناكامي هاي پرسپوليس با وي به صحبت پرداختند.

يكي از هواداران رو به سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: " اگر مي خواهي سال بعد هم پرسپوليس را اين طور ببندي، نبند "

در ادامه اين گفت و گوها كاشاني وقتي ديد كه گلايه هاي هواداران از دايي تمامي ندارد گفت: شما فكر مي كنيد كه دايي در حال بشكن زدن است و خوشحالي مي كند؟ شما فكر مي كنيد كدام مربي مي تواند پرسپوليس را نجات دهد؟

يكي ديگر به كاشاني خرده گرفت كه چرا سالي كه پرسپوليس قهرمان شد اين تيم را به هم زد؟
ديگري گفت اگر مي خواهي علي دايي را حفظ كني از هم اكنون برنامه هايش را بگير و هودار ديگري مي گفت اگر نمي خواهي علي دايي را حفظ كني مربي فصل بعد را از حالا معرفي كن.

كاشاني در بخشي از گفت و گوي خود به هواداران گفت: مگر من مازيار زارع و غلامرضا رضايي را خواستم؟ اينها را خود دايي مي خواست.
درحالي كه گلايه هاي هواداران پرسپوليس تمامي نداشت اطرافيان كاشاني وي را از آنها جدا كردند.

پس از اين ماجرا خبرنگار ورزشي فارس كه تا آن موقع منتظر مانده بود تا بتواند با حبيب كاشاني صحبت كند از سرپرست باشگاه پرسپوليس خواست با او صحبت كند اما كاشاني در پاسخ گفت با دوربين تلويزيوني صحبت كرده و ديگر با كسي مصاحبه نمي كند.
اين در حالي بود كه بعد از پايان مسابقه فقط يكي از دوربين ها با نظر كاشاني داخل جايگاه "VVIP " رفت و درب برقي به روي بقيه بسته شد.

خبرنگار فارس در ادامه به سرپرست پرسپوليس گفت: خبرنگار با خبرنگار چه فرقي مي كند كه كاشاني گفت شرمنده ام و صحبت نمي كنم. بدين ترتيب سرپرست باشگاه پرسپوليس از پاسخگويي درباره شكست پرسپوليس طفره رفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.169 seconds.